Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wie weet staat het antwoord al hieronder. Zo niet, neem dan contact met ons op. Wie weet staat je vraag en ons antwoord dan binnenkort hieronder op de lijst. Op deze manier helpen we elkaar!


Borg

Zit de borg al in de genoemde huurprijs of komt deze er nog bovenop?

Dit is ongetwijfeld de meeste gestelde vraag. Het antwoord is makkelijk: de borg komt altijd bovenop de vermelde huurprijs.


Betaal ik voor elk artikel borg?

Nee, je betaald 1x borg ongeacht het aantal artikelen. Normaal gesproken is dat dus 1x €. 50. Mits je een geluidsinstallatie of verlichte dansvloer huurt, dan betaal je 1x €. 100,- borg.


Moet ik de borg contact betalen?

Nee hoor, hoeft niet per se. Mag natuurlijk wel. Als je online betaald storten wij de borg terug zodra alle artikelen in goede staat zijn teruggekomen. Heb je met PIN betaald kunnen wij de borg "retour pinnen". Daarvoor heb je wel een pinpas nodig van het rekeningnummer waarop je de borg retour wilt hebben. Hiervoor is geen pincode nodig.


Annuleren

Hoe gaan jullie om met annuleringen?

Er kunnen altijd (onvoorziene) omstandigheden zijn dat je de huur wilt annuleren. Tot 48 uur voor de lever- of afhaaltijd kan dit kosteloos. Bij annuleringen binnen 48 uur houden wij 50% van het huurbedrag in of brengen dit in rekening. Bij annuleringen die binnen 24 uur voor de lever- of afhaaltijd worden gedaan houden wij het volledige huurbedrag in of brengen dit in rekening. Doordat wij bij annuleringen doorgaans de artikelen niet meer op zo'n korte termijn kunnen verhuren vragen wij om je begrip. 


Zijn er uitzonderingen van toepassing?

Jazeker, bij ernstige omstandigheden zijn wij uiteraard coulant. Denk hierbij aan onvoorziene omstandigheden als ziekte of overlijden.

 

Huurtermijn

Hoe lang mag ik de gehuurde artikelen houden?

De meeste feestjes vinden in het weekend plaats. Om voldoende tijd te hebben alles op te bouwen en af te breken mag je bij ons op vrijdag de spullen ophalen/laten leveren en pas op maandag terugbrengen/laten ophalen. Uiteraard zijn andere dagen en tijden in overleg mogelijk.


Ik heb een afwijkende huurtermijn, wat nu?

Laat ons weten wat je in gedachten hebt, dan doen wij een passend voorstel.

 

Veiligheid & Verantwoordelijkheid

Hebben jullie een "slecht weer garantie"?

Jazeker! Wij doen ons uiterste best om letsel en schade te voorkomen. Is de weersverwachting dermate slecht dan nemen wij contact met je op om te overleggen of het wel verstandig is om een partytent te plaatsen. Uiteraard mag je bij twijfel kosteloos annuleren, liefst voordat wij onderweg zijn om de artikelen te bezorgen.


Afhalen & Terugbrengen

Wanneer kan ik artikelen afhalen & terugbrengen?

Alle artikelen kunnen enkel op afspraak worden afgehaald en teruggebracht. Doordat wij veel onderweg zijn proberen wij zoveel mogelijk klanten te bundelen. Zo gaat voor het afhalen van artikelen onze voorkeur uit naar vrijdags om 10:00 of 17:00 uur, en voor het terugbrengen: maandag om 10:00 of 17:00 uur. Uiteraard kan hier in overeenstemming met onze planning van worden afgeweken.


Schade

Er is een defect of schade, wat nu?

Wij waarderen eerlijkheid. Mocht een artikel een defect of schade hebben opgelopen dan horen wij dat graag z.s.m.. Een oplossing is altijd voorhanden. En als wij optijd weten dat er een defect of schade is kunnen wij dit voor de volgende klant weer oplossen. Alle artikelen die terugkomen worden hoe dan ook gecontroleerd en getest, dat kan zijn bij het terugbrengen of in een later stadium bij het schoonmaken. Wij weten dus altijd in welke staat een artikel de deur uitgaat. Smoesjes gaan helaas niet op :)


Oldtimers

Waarom mag ik niet zelf rijden?

In eerste instantie vanwege de verzekering. Maar de belangrijkste rede is dat elke oldtimer zijn eigen gebruiksaanwijzing heeft. Zo heeft de Mercury bijvoorbeeld geen stuurbekrachtiging en erg smalle bandjes en de Mustang heeft flink wat PK's op de achterwielen. Iets waar je mee om moet kunnen gaan, zeker bij natte weersomstandigheden.



Verlichte Dansvloer

Kan ik de Verlichte Dansvloer op het gras leggen?

Nee, dat is niet mogelijk. De Verlichte Dansvloer moet waterpas liggen, dus op een harde egale vloer. Dit om schade en ongevallen te voorkomen door tegels die ongelijk liggen. Bovendien mag de elektronica die onder de tegel zit niet met vocht in aanraking komen. 


Leveren jullie een beschermende ondervloer bij de dansvloer?
Standaard leveren wij geen beschermende ondervloer voor de Verlichte Dansvloer. Mocht een ondervloer gewenst zijn adviseren wij stuckarton of bouwzeil bij de bouwmarkt te kopen en op maat van de dansvloer te snijden.